时光无声

Retro Romance - Alexx Mack

sweetest:

女声很赞,爆发力十足,前奏秒杀。


歌词:

Tell me something good to get me by.
告诉我一些好的东西给我。
Driving too fast with no headlights.
驾驶太快,没有前照灯。
Get me in the mood. Yeah get me high.
让我的心情。是的让我很高。
Meet me in the back when the time’s right.
遇见我在时光的权利。

You got me spinnin’ just like a record
你让我spinnin就像一个记录

Round and round, we’ll never slow down
一轮又一轮,我们永远不会慢下来
Just like a virgin, be your Madonna.
就像一个处女,是你的麦当娜。
Baby, you can take me right now.
宝贝,你现在可以带我走。

You know we got that retro romance.
你知道我们得到了那复古传奇。
Feeling so good it’s like an old school slow dance.
感觉很好,它就像一个古老的学校慢舞。
The way we move, got me why, why
我们移动的方式,让我为什么,为什么
Why I am screaming like baby, like baby.
为什么我像婴儿一样尖叫。
You know we got that retro romance.
你知道我们得到了那复古传奇。
Going so fast. You better hold on both hands.
这么快。你最好握住双手。
The way you love got me why, why.
你爱的方式让我为什么,为什么。
Ain’t nobody can tame me. Oh, baby.
是不是没有人能驯服我。哦,宝贝。

Whisper in my ear soft and light.
在我耳边轻声低语。
When we’re drinking in the park like we did last night
当我们在公园里喝的时候,就像我们昨晚一样
I’ll wear that summer dress, the one you like.
我会穿那本夏天的衣服,你喜欢的那个。
We’ll take on the world one sip at a time.
我们会在一次一次的世界里喝一口。

You got me spinnin’ just like a record.
你让我spinnin就像一个记录。
Round and round, we’ll never slow down.
一轮又一轮,我们永远不会慢下来。
Just like a virgin, be your Madonna.
就像一个处女,是你的麦当娜。
Baby, you can take me right now.
宝贝,你现在可以带我走。

You know we got that retro romance.
你知道我们得到了那复古传奇。
Feeling so good it’s like an old school slow dance.
感觉很好,它就像一个古老的学校慢舞。
The way we move, got me why, why
我们移动的方式,让我为什么,为什么
Why I am screaming like baby, like baby.
为什么我像婴儿一样尖叫。

You know we got that retro romance.
你知道我们得到了那复古传奇。
Going so fast. You better hold on both hands.
这么快。你最好握住双手。
The way you love got me why, why.
你爱的方式让我为什么,为什么。
Ain’t nobody can tame me. Oh, baby.
是不是没有人能驯服我。哦,宝贝。

We be livin off next to nothing
我们是从什么生活
Baby, we still got that spark
宝贝,我们还有那火花
We be runnin on all our lovin
我们将我们所有的爱在
Illuminate us in the dark
在黑暗中照亮我们

Tell me I still got that something
告诉我我还有什么
Lay me down just right
躺在我的右边
So deep when our bodies touch
如此深,当我们的身体接触
Yeah
就是
You know we got that retro romance.
你知道我们得到了那复古传奇。
Feeling so good it’s like an old school slow dance.
感觉很好,它就像一个古老的学校慢舞。
The way we move, got me why, why
我们移动的方式,让我为什么,为什么
Why I am screaming like baby, like baby.
为什么我像婴儿一样尖叫。
You know we got that retro romance.
你知道我们得到了那复古传奇。
Going so fast. You better hold on both hands.
这么快。你最好握住双手。
The way you love got me why, why.
你爱的方式让我为什么,为什么。
Ain’t nobody can tame me. Oh, baby.
是不是没有人能驯服我。哦,宝贝。
Tell me something good to get me by.
告诉我一些好的东西给我。


评论
热度(136)

关于我

© 时光无声 | Powered by LOFTER